Na dodané a prodané zboží i služby poskytované firmou Reno – Tech.cz, s.r.o., jsou podmínky vyřízení reklamací dle aktuálně platných předpisů Občanského Zákoníku a u smluv sepsaných a doposud platných před rokem 2013 i Obchodního Zákoníku. Obvyklá doba k vyřízení (přijetí, sepsání, případně opravy/nápravy) všech reklamací je u vztahu /prodejce-občan/ 30 dnů, u firemních vztahů /na IČ/, u zboží i služeb 30 dnů, a u služeb, kde je složitější zjištění závady a relevance nároku reklamace podmíněné šetření většího rozsahu či oprava zakázky/díla umístěného na venkovním prostranství (exteriér) a rovněž dle příznivých klimatických podmínek vhodných pro opravu díla a dodržrní nezbytných technologických postupů, min. 90dnů od data zápisu. Ten musí být proveden v místě prodejny a provozovny firmy R-T (Reno – Tech.cz, s.r.o. ; Pod Továrnou 92 ; 331 51 Kaznějov / u Plzně), která dodala předmětné zboží nebo vyhotovila zakázku, případně může být reklamce zaslána písemnou formou na stejnou adresu nebo na e-mail (info@reno-tech.cz) s názvem ,,Reklamace“ a čeho se týká (předmět reklamace), včetně důvodu a popisu reklamace (vada zboží, výhrady k dílu, aj.). Ze strany zákazníka je pak k danému obchodnímu případu povinnost doložit některé z relevantních dokladů (daňový doklad; záruční list; zakázkový list; předávací protokol; atd.), rovněž uvézt datum dodání/převzetí zboží či služby nebo vyhotovení/předání díla.
Firma Reno – Tech.cz, s.r.o. může v některých obchodních případech dobropisovat zboží nebo služby, které nebyly částečně nebo zcela provedeny. Na vyřízení dobropisu má firma 30 dní od data změn konkrétního obchodního případu (vrácení zboží zákazníkem, neposkytnutí služeb v dohodnuté kvalitě, atd.).
Obchodní podmínky VOP 857kB | PDF | 27.6.2017
© Reno-Tech.cz, s.r.o.
Tyto stránky jsou autorizované, jejich zneužití nebo kopírování je trestné, Zák. 121/2000 Sb.
Webové stránky vytvořilo studio NeXAVISION
počet přístupů celkem: 754928
aktuálně prohlížejících: 10