Povrchové úpravy / opravy / renovace moto a auto disků - Pískování, balotinování, lakování a leštění disků ... také i defektoskopie a rovnání disků - autodisků ... opravy, úpravy, vaření a lití hliníkových-slitinových disků ... kompletní renovace Alu disků.

Info: POZOR na ty diletantské vyhotovitele renovací disků, kteří vám budou bez skrupulí tvrdit, že disk opískovali tak jak se správně má, tedy až na kmenový materiál s odstraněním veškerých původních povlaků / barev, přitom to není pravda.
To poznáte dle toho, když nový lak disku změříte nebo si změřit necháte a pakliže má výrazně více jak cca 500µm (0,5mm) i to už je příliš, bývá v takovém případě, s tímto důkazem, nanejvýš jisté, že právě tento disk pískován buď nebyl vůbec nebo jen povrchově / málo a nový povlak byl tak prokazatelně aplikován na ten starý, který je většinou již degradovaný, tudíž nijak valná kvalita to zcela určitě nebude. Navíc, nadšeni nebudou ani v pneuservisech, když takový disk mají reálně obouvat a vyvažovat.
Je to takřka stejné nebo podobné tomu, když např. ,,výměnu“ oleje či maziva v motoru / agregátu jakéhokoliv dopravního prostředku nebo strojního zařízení uděláte tím způsobem, že do staré náplně doplníte olej sice nový, ovšem většinu obsahu toho použitého, spolu i se starým olejovým filtrem tam necháte. A i když i jen to nezbytné stálo nějaké peníze, k úplné výměně olejové náplně (nová za starou) prakticky nedošlo, navíc, nové mazivo bude znehodnoceno tím starým, jen jste v bloku motoru doplnil jeho hladinu. Tedy ano, olej je na rysce, disk je ,,jakoby" zrenovovaný, ovšem nikoliv jako nový nebo alespoň v přiměřené, normám odpovídající úrovni a vzhledu.
Co si o tom myslíte právě Vy?
Totiž mnoho takto se chovajících renovátorů to dělá většinou proto, aby na této své práci či spíše fušeřině ušetřili, ani ne tak pro zákazníka jako spíše pro sebe, nějaké peníze, jelikož se domnívají i spoléhají na to, že zákazník to nepozná, poněvadž ho mají za pitomce, který o tom ví jen málo. Také, když u něktrých tzv. renovátorů disků už k tomu z mnoha různých důvodů dojde, tak nezřídka i proto, že sami problematice renovací disků buď moc nerozumí, neznají metodiku, postupy nebo na tuto práci jsou prostě leví. Na vrch tomu je pak i dnes nemálo případů, kdy na tyto práce ani nejsou patřičně technologicky vybaveni např. s možnostmi (tryskání, balotinování, lakování, také sváření, rovnání nebo strojního leštění, apod.) a to i přesto, že to zákazníkovi tvrdí. Jinými slovy, již na samém počátku se jedná o podvod na zákazníkovi za jeho peníze. Většinou důsledek toho všeho je, že tyto práce nemohou dělat v plném rozsahu a v co možná nejvyšší kvalitě.
Proto, aby jste i Vy nepatřili mezi ty smutné klienty, doporučujeme, speciálně u renovací disků, obrátit se na solidní, dobře vybavenou a zkušenou firmu s dlouholetou praxí, bohatým prac. portfoliem a dobrými referencemi, která ze stran zákazníků má jen velmi málo výhrad a když už nějaké jsou (reklamace), snadno si, na rozdíl od těch ,,jiných", umí s nimi poradit a problém tak, ke spokojenosti všech, dokáže vyřešit.

Tryskání (pískování) disků již od 300,- Kč/ks;
Balotinování vnějších paprsků a límců alu disků (jediní v ČR) již od 150,- Kč/ks;
Lakování disků - práškové (komaxit) již od 400,- Kč/ks;
Lakování disků - mokré (autolak) již od 1.200,- Kč/ks;
Rovnání disků již od 500,- Kč/ks;
Vaření/lití disků od 190,- Kč/úkon;
Leštění límců a paprsků disků od 225,- Kč/prvek (paprsek, límec), cca od 1.350,- Kč/disk, včetně zalakování/konzervace leštěných ploch.
Ostatní záležitosti se řeší individuální nabídkou nebo dohodou.

Obvyklý termín realizace a vyhotovení dílčí renovace jedné sady disků (4ks) je u nás od doby dodání zákazníkem k předání vyhotoveného díla cca 1-2 týdny a to dle náročnosti konkrétní zakázky.

Více viz. níže ...

Jinak obecně platí, že naše ceny za renovace disků se odvíjí dle technologické, materiálové, pracovní, dispoziční, časové a jiné náročnosti realizace konkrétního případu, zejména pak dle velikosti, tvaru , konturace a původního stavu disku , rovněž dle spec. přání zákazníka.

Tedy ceny dílčích zakázek např. tryskání disků jsou veskrze smluvní a to k povaze a náročnosti konkrétního případu, přičemž obecná cena tryskání je v kabině/boxu s rekuperací - od 450,- Kč / 1hod. a v komoře volného tryskání - od 900,- Kč / 1hod.
Komora se při tryskání disků většinou používá na zbavení hrubých nečistot a původních povlaků, kabina/box pro sjednocení a dofinišování (do-TOP-ování) povrchu disku/ráfku, zejména ALU disku.

Proto k určení ceny, náročnosti a doby vyhotovení někdy více napoví a pomůže reálné foto konkrétního disku.

Tudíž na dotaz/poptávku typu ... ,,Mám čtyři disky, kolik bude stát jejich renovace"? ... pakliže nám k předmětným diskům renovace nesdělíte minimálně o jaké disky se jedná (Fe, Alu, aj.); jejich velikost (x"); počet  loukotí /paprsků; případně další relevantní informace k jejich aktuálnímu stavu (koroze, škráby, deformace, apod.); také i konkrétní vaše požadavky a představy, případně na jaké jsou určené auto, těžko se pak můžeme k takovéto formě poptávky objektivně vyjádřit.

V takovém případě se Vám předem omlouváme, když na tento a podobný informačně neúplný dotaz, či poptávku s relevantně nedostatečným zadáním/požadavkem nedostanete od nás odpověď  nebo požadovanou nabídku.

Nicméně rámcové informace k našim možnostem, technologickým postupům, nabídkám a orientačním cenám renovací disků naleznete právě zde, viz. dále a v dokumentech ke stažení, viz. níže.

 

Náš obvyklý technologický postup povrchové úpravy při renovaci disků:

Disky k nám na renovaci dodejte ideálně zuté, zbavené ventilků a závaží, očištěné od hrubých nečistot (bahno, atd.). Jakékoliv tyto práce
a opatření jsou u nás možné, ovšem za poplatek.

  • Před-tryskání minerálním SI abrazivem (odstranění hrubých nečistot)
  • Tryskání jemným kovovým FE abrazivem (perfektní strukturální vyčištění, sjednocení…)
  • Tryskání balotinou GA abrazivem (TOP vyhlazení, finiš …), obvykle jde o čelní, pohledové strany paprsků a límců ALU disků
  • Zinkování, konzervace (antikorozní úprava) pouze Fe disků (na přání zákazníka) za účelem vyšší ochrany a životnosti dílce
  • Lakování mokrou nebo práškovou barvou, u ALU disků komaxit (základ + pigment + horní, krycí, čirý lak), vrstva celkem min. 220µm
  • Barva (komaxit), naší nabídku práškových barev a odstínů RAL naleznete zde.
  • Lak - základ (standard nebo zinkový); obvyklá vrstva ≥60µm
  • Lak - pigment (lesk, pololesk, mat.); obvyklá vrstva ≥120µm
  • Lak - horní čirý, krycí lak; obvyklá vrstva ≥40µm
  • Ceny lakování (prášková barva-komaxit) od 300,- Kč/ks
  • Rovnání disků (za studena)

Ceník pískování / tryskání + balotinování moto, auto disků, kol (ráfků)

Kusová produkce renovace (Fe-ocelové, plechové a ALU-hliníkové disky). Ceny jsou závislé na technologické, materiálové, pracovní, časové a jiné náročnosti, zejmé na původním stavu (míra rzí, starých povlaků, atd.), velikosti, počtu loukotí (paprsků), členitosti kontur, rovněž na konkrétních přáních a požadavcích zákazníka, viz.: http://www.reno-tech.cz/piskovani/ , atd. Jinými slovy, čím náročnější práce tím vyšší cena, viz.: http://www.reno-tech.cz/fotogalerie/ze-stareho-nove/disky/ .

Toto jsou naše rámcové/orientační ceny dílčího renovačního pískování / tryskání jednotlivých disků (Fe, ALU, SLT ...) při síle vrstvy původních povlaků/barvy do cca 250µm (0,25mm) a bez výrazné hloubkové rzi. Při jiném stavu disků, tedy i větší (technologické, materiálové, časové, pracovní/manipulační či jiné náročnosti) nebo požadavcích zákazníka, cena za pískování / tryskání je adekvátně k tomu přirozeně vyšší. Přesný/aktuální ceník pak naleznete na této stránce, výše v souboru PDF.

  • ≤13" … od 250,- Kč/ks
  • ≤14" … od 350,- Kč/ks
  • ≤15" … od 400,- Kč/ks
  • ≤16" … od 450,- Kč/ks
  • ≤17" … od 500,- Kč/ks
  • ≤18" … od 600,- Kč/ks

  • ≤19" … od 750,- Kč/ks
  • ≤20" … od 800,- Kč/ks
  • ≤21" … od 900,- Kč/ks

  • ≤22" … od 1000,- Kč/ks
  • ≤23" … od 1100,- Kč/ks
  • ≤24" … od 1150,- Kč/ks

U pískování/tryskání ALU disků/kol může být z těchto výše uvedených cen příplatek 10-25% / 1 ks.

Balotinování - jde o proces TOP tryskání spec. abrazivy, za účelem zjemnění/vyhlazení, tedy zkvalitnění povrchu především dílů z lehkých kovů a jejich slitin, jako lux/finiš předúprava před dalším technologickým postupem (lakování, eloxování, atd.). V tomto případě jde obvykle o pohledové strany límců a paprsků nejčastěji ALU disků ... od 190,- Kč/ks (pouze na přání zákazníka).

Tyto zde uvedené ceny jsou orientační, závislé zejména na velikosti a stavu disků, nezbytnosti stupně tryskání a požadavcích zákazníka.
V případě špatného stavu těchto dílů (disků), budou tyto automaticky zařazeny do následujících vyšších kategorií opracování, což bude mít i zásadní vliv na finálním vyhotovení a rovněž i na jeho konečné ceně.

Veškeré ceny zde uvedené jsou bez DPH.

Uživatelská produkce pískování (min. 4 ks):

  • Ceny tryskání Fe disků od 150,- Kč / 1 ks
  • Ceny tryskání Alu disků od 300,- Kč / 1 ks

Sériová produkce pískování (min. 40 ks):

  • dohodou na základě celkového množství, stavu a typu disků.

V rámci kooperace s pneuservisy nabízíme za kompletní povrchovou úpravu disků výrazné slevy.

Prvovýrobní produkce pískování (pro výrobce disků):

  • dohodou na základě celkového množství a atypických požadavků zákazníka.

Ceník lakování moto, auto disků, kol (ráfků)

Toto jsou naše rámcové ceny práškového lakování (komaxit) i lakování mokrého (autolak) jednotlivých disků (Fe, ALU, SLT ...):

  • ≤13" … od 400,- Kč/ks
  • ≤14" … od 450,- Kč/ks
  • ≤15" … od 500,- Kč/ks
  • ≤17" … od 600,- Kč/ks
  • >18" … od 750,- Kč/ks

  • ≤19" … od 1000,- Kč/ks
  • ≤20" … od 1250,- Kč/ks
  • >21" … od 1500,- Kč/ks

  • >22" … od 1600,- Kč/ks
  • >23" … od 1800,- Kč/ks
  • >24" … od 2000,- Kč/ks

    Vzorník barev

Ceník zinkování moto, auto disků, kol (ráfků)

 Toto jsou naše rámcové ceny zinkování (galvanické, žárové) jednotlivých disků (pouze Fe-ocelové):

50,- Kč/1kg ... tzn. když nějaký disk bude mít čistou hmotnost např. 12kg, bude jeho zinkování stát 600,- Kč

 Ceník rovnání, mechanických oprav a leštění disků

  • Jedná se rovnání disků (za studena) pro osobní a dodávkové automobily až do rozměru ráfku 22,5". Ceny od 450,- Kč/ks, dle velikosti, původního stavu, pracovní a časové náročnosti. Dále mechnické opravy (vaření, lití, broušení) a rovněž leštění vnějších ploch límců/obručí a paprsků/loukotí.

Vícepráce - zutí, obutí a vyvážení disků:

  • Primárně nejsme pneuservis, ale povrcháři, proto tyto nestandardní práce, které jsou u nás sice možné, kvalifikujeme jako více-práce. Nicméně i přes tuto možnost, ideálně, když k nám své disky na renovaci doručíte zuté, zbavené ventilků i závaží a přiměřeně čisté. Zjednodušíte i urychlíte nám i sobě tutu zakázku.
  • zutí disků (dle velikosti a náročnosti) ... od 55,- Kč/ks
  • obutí a vyvážení disků (dle velikosti a náročnosti) na standard pneu ... od 125,- Kč/ks
  • obutí a vyvážení disků (dle velikosti a náročnosti) na nízkoprofilové pneu ... od 225,- Kč/ks

Svoz disků

V rámci kooperace s pneuservisy nabízíme za kompletní povrchovou úpravu disků výrazné slevy. Zároveň našim trvalým zákazníkům nabízíme službu svozu disků do naší provozovny a po renovaci opětovné přivezení zpět. Tuto službu v závislosti na počtu kusů disků provádíme do vzdálenosti cca 25km zdarma, do 50km za mírný poplatek 1,- Kč/1km, do 100km za 3,50,- Kč/1km a nad 100km za 10,- Kč/1km od místa naší provozovny (Kaznějov u Plzně), tam i zpět.

Toto je orientační přehled cen nových disků

Cena renovace (pískování + lakování) 4 plechových disků je přibližně shodná s cenou jednoho až dvou nových disků stejného nebo podobného typu.

Cena renovace (pískování + lakování) 4 hliníkových disků menších rozměrů (13”-15”) je přibližně shodná s cenou jednoho nového disku stejného nebo podobného typu, s přibližně poloviční cenou hliníkového disku středních rozměrů (15”-18”) a desetinou až pětinou ceny disku větších rozměrů (19”-22”) a disků speciálních a to zejména v závislosti na náročnosti zpracování jednotlivého dílce.

Tyto ceny jsou orientační, závislé zejména na stavu disků zákazníkem dodaných k tryskání.
V případě špatného stavu disků, budou tyto automaticky zařazeny do následujících vyšších kategorií opracování, což bude mít zásadní vliv na finálním vyhotovení a rovněž i na jeho ceně.

 

Orientační nákupní ceny jednoho nového (Fe, Alu) disku pro osobní, užitkové a SUV vozy

Vyberte typ kol

Fe disky:
Alu disky:
SUV disky:

Žádáme všechny zákazníky, aby disky na renovaci doručovaly k nám čisté, zbavené ventilků a závaží. Děkujeme.

Dokumenty ke stažení

Máte zájem o bližší informace? Napište nám!

Na Váš dotaz odpovíme co nejdříve, nejpozději však do dvou pracovních dnů.
* povinný údaj

© Reno-Tech.cz, s.r.o.
Tyto stránky jsou autorizované, jejich zneužití nebo kopírování je trestné, Zák. 121/2000 Sb.
Webové stránky vytvořilo studio NeXAVISION

počet přístupů celkem: 656363    
aktuálně prohlížejících: 5